Začátek automatizace v účetnictví
Softwarové řešení Docspoint představuje základ automatizačních snah v oblasti účetnictví. Přináší možnosti, jak činnosti, jež byly dříve spojeny s mnoha různými kroky, jako je tisknutí dokladů, jejich ruční přepis do účetního software, ruční archivace apod., buď úplně nahradit, nebo prostřednictvím online prostředí alespoň významně zjednodušit.
Automatizace a digitalizace účetních procesů jsou dnes na samém začátku. O to větší revoluci přinese, až se jejich potenciál plně rozvine a využije. Kroky, které jsou dnes pro účetní spíše přítěží a znamenají nudnou a rutinní práci, budou potlačeny, respektive nahrazeny technologií. Zbyde tak mnohem více času na práci odbornou, poradenskou, analytickou – zkrátka na takové činnosti, jež účetnímu oboru a klientům účetních firem přináší maximální přidanou hodnotu.
Docspoint přináší významné usnadnění předávání účetních dokladů mezi společnostmi a organizacemi a účetními kancelářemi či mezi zaměstnanci a účetním oddělením firem. Usnadňuje také vytěžování dokladů a jejich následnou archivaci v souladu s patřičnými normami nejen na úrovni České republiky, ale i Evropské unie.
Klíčové výhody řešení Docspoint
Docspoint splňuje veškeré zákony pro dlouhodobou archivaci elektronických dokumentů.
Od teď již nepotřebujete žádné doklady fyzicky. Vše je archivováno elektronicky. Bezpečně a navždy.
Dohledat jakýkoli dokument je otázkou sekund. Přehledně a dle zadaných kritérií.
Potřebujete více informací?
Vše potřebné se dozvíte na produktovém webu řešení Docspoint.
Naše klíčové produkty a služby
Rozšiřujeme možnosti účetního systému Pohoda. Přidáváme nové funkce, které zvýší vaši efektivitu při používání Pohody.
Vyvíjíme aplikace se zaměřením na optimalizaci toku ekonomických dokumentů ve firmách.
Udělejte první krok k automatizaci zpracování účetních dokladů v ekonomickém systému Pohoda.