Začátek automatizace v účetnictví

Softwarové řešení Docspoint představuje základ automatizačních snah v oblasti účetnictví. Přináší možnosti, jak činnosti, jež byly dříve spojeny s mnoha různými kroky, jako je tisknutí dokladů, jejich ruční přepis do účetního software, ruční archivace apod., buď úplně nahradit, nebo prostřednictvím online prostředí alespoň významně zjednodušit.

Automatizace a digitalizace účetních procesů jsou dnes na samém začátku. O to větší revoluci přinese, až se jejich potenciál plně rozvine a využije. Kroky, které jsou dnes pro účetní spíše přítěží a znamenají nudnou a rutinní práci, budou potlačeny, respektive nahrazeny technologií. Zbyde tak mnohem více času na práci odbornou, poradenskou, analytickou – zkrátka na takové činnosti, jež účetnímu oboru a klientům účetních firem přináší maximální přidanou hodnotu.

Docspoint přináší významné usnadnění předávání účetních dokladů mezi společnostmi a organizacemi a účetními kancelářemi či mezi zaměstnanci a účetním oddělením firem. Usnadňuje také vytěžování dokladů a jejich následnou archivaci v souladu s patřičnými normami nejen na úrovni České republiky, ale i Evropské unie.

Klíčové výhody řešení Docspoint

ikona-trezor

Docspoint splňuje veškeré zákony pro dlouhodobou archivaci elektronických dokumentů.

ikona-slozka

Od teď již nepotřebujete žádné doklady fyzicky. Vše je archivováno elektronicky. Bezpečně a navždy.

ikona-lupa

Dohledat jakýkoli dokument je otázkou sekund. Přehledně a dle zadaných kritérií.

Potřebujete více informací?

Vše potřebné se dozvíte na produktovém webu řešení Docspoint.

Naše klíčové produkty a služby

Rozšiřujeme možnosti účetního systému Pohoda. Přidáváme nové funkce, které zvýší vaši efektivitu při používání Pohody.

Vyvíjíme aplikace se zaměřením na optimalizaci toku ekonomických dokumentů ve firmách.

Udělejte první krok k automatizaci zpracování účetních dokladů v ekonomickém systému Pohoda.